DATE

Monday 1 September 2014

MEAL SHAKES BEST KE TAK BEST?

Salam and Good Day semua. Sharie teruja nak kongsi nutrisi penting produk terlajak lariss istimewa untuk para ibu-ibu di luar sana. 

SEMUA NAK TAHU APA ITU MEAL SHAKE?





Meal Shakes kaya dengan 19 vitamin utama,protein,serat dan mineral serta kalsium yang penting untuk khasiat yang diperlukan tubuh setiap hari. Selain kanak-kanak, ia juga sesuai untuk dinikmati seisi keluarga.


Meal Shakes memberikan tenaga dan dapat membantu menguatkan sistem imun kanak-kanak sekali gus melindungi mereka daripada jangkitan penyakit. Mereka yang demam akan lebih cepat sembuh daripada biasa.


 Meal Shakes juga kaya dengan serat yang membantu melawaskan pembuangan air besar bagi menyingkirkan  lemak dan toksin berlebihan daripada kolon dan perut bagi proses detoksifikasi selain sesuai untuk yang mempunyai masalah sembelit.




Sementara yang kurang berselera dan memilih makanan pula,kandungan Asid Folik,Biotin,Kalsium dan Magnesium dapat menambah selera makan sekali gus membantu membina tulang dan sel-sel dalam proses tumbesaran yang sihat. 





Mengandungi Vitamin A,C,E,Zink dan Selenium,Meal Shake juga sesuai untuk mereka yang ingin tampil awet muda. Ia membekalkan vitamin B Kompleks,Zat Besi dan Kuprum untuk mebentuk sel darah merah yang sihat sekali gus mencegah kulit kusam.




Selain itu, ia kaya dengan protein yang membantu dalam pembentukan kulit,kuku dan rambut serta tisu tubuh. Keistimewaan Meal Shakes juga boleh dimanfaatkan oleh ibu-ibu hamil dan menyusukan anak pula kerana membantu penghasilan susu badan yang berkhasiat.




Ia juga mengandungi Lesitin soya yang bertindak dengan vitamin larut lemak sesuai untuk mereka yang menghadapi kesukaran dalam menelan pil terutamanya di kalangan warga emas dan mereka yang ingin mengekalkan berat badan ideal serta  atlet yang perlu menjaga pemakanan mereka.




Umpama makanan segera yang sihat dan mudah larut di dalam tubuh,Meal Shakes bebas perisa dan pewarna tiruan,pasti menjadi minuman kegemaran seisi keluarga.Boleh dihidangkan sejuk mahupun suam.


Anda boleh berjimat lebih lagi sehingga 20% jika menjadi ahli Shaklee.Kenapa bayar lebih jika anda boleh bayar murah betul tak?  

Jadi best ke tak best Meal Shakes ni? 

Mestilah Best (ibujari diatas)

Yang tak best kalau bancuh Meal Shakes dengan air lebih 40 celsius sebab zat-zatnya akan musnah dan kalau bancuh dengan air tebu, ikut testimonial member sampai geli geleman nak minum berbuih-buih hahaha!


Anda Hebat Hubungi Saya;

                FB Page = Nutritious Vitamin Shop

ADA HADIAH ISTIMEWA MENANTI ANDA JUGA!


No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...