DATE

Sunday 7 September 2014

SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Salam and Good Day! Shaklee Collagen Powder ialah produk pilihan Sharie pada kali ini .Perbezaan yang dibawa oleh Shaklee telah memberi kesan yang positif pada setiap pengguna yang sudah mengambilnya. Kesan seawal 8 minggu terbukti dengan kajian klinikal tapi ada juga yang dah dapat result dengan 3 kali minum sahaja hebatkan! Tapi result pada setiap orang adalah berlainan dan semestinya kita nak tahu apa kelainan Shaklee bukan? Jadi Sharie sedia berkongsi info untuk produk yang selalu sold out ini.Jom baca!


Mengandungi 15 sachet berharga RM298.00


Keistimewaan Shaklee



Shaklee  Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang  unggul , mengandungi 4000 mg Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular,1000 Dalton(berat  molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

7 ramuan utama  termasuk ekstrak biji Camelia Japonica,Kolagen Ikan,Ekstrak kekerang,Lactobacillus Acidophilus,Vitamin C dan B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam dan luar.



Fungsi Ramuan Utama 


Kolagen dari Sisik Ikan Merah
Sisik Ikan Merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan yang lain.


Ekstrak biji Camellia Japonica
Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yng hebat dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.



Ekstark Pfaffia
Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla japonica,membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic .Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid  hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh ubtuk menjadikan kulit lembut ,lembap dan licin. 



Elastin dari Kolagen Ikan
Elastin memelihara kulit menjadi fleksible tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila  kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan klit menjadi tegang, anjal dan elastik.



Vitamin C dan Vitamin B
 Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang  radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.


Ekstrak Kekerang
 Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting didalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan mnghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.



Lactobacillus Acidophilus
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


Apa Manfaat Utama Shaklee Collagen Powder?

*Semakin  umur kita meningkat, tubuh kita semakin lama semakin kurang menghasilkan kolagen dan ia boleh mengakibatkan kedutan,
garis lurus dan kendur pada muka terjadi. Kolagen akan mula berkurangan apabila kita terdedah pada cahaya matahari, terdedah pada radikal bebas diudara , air yang kita minum ,makanan yang kita makan ,merokok dan banyak lagi. Umur bukanlah faktor utama kekurangan kolagen. Dengan Shaklee Collagen Powder ia mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedutan pada wajah.

*Kolagen bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula. Kuku akan menjadi lebih kuat ,bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat . 


*Kulit akan lebih lembap dan elastisiti akan bertambah baik. Luka akan cepat sembuh dan parut pada kulit juga akan pudar. Ia juga membantu menghilangkan tanda penuaan.


*Sepertimana tulang memerlukan kalsium,ia juga memerlukan kolagen. Kolagen boleh membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan untuk menjadi rapuh. Geseran di sendi juga akan berkurangan jika mengambil kolagen secara konsisten.


*Kolagen juga baik untuk penglihatan kerana Kornea memerlukan kolagen supaya dapat membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.


*Kolagen mambantu memastikan otak sentiasa dalam keadaan yang sihat. Sel Glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ia disokong oleh kolagen . Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda tetap berkeadaan baik bila kita semakin tua.


Sekotak Shaklee Collagen Powder mengandungi 15 sachet dan berharga RM298.00. Harga sangat berbaloi seiring dengan kesan yang akan anda alami Insyallah. Sekiranya anda berminat untuk mendapatkannya sila pm,wa dan telegram seperti FB dan nombor telefon di bawah.

Anda Hebat Hubungi Saya
                FB Page = Nutritious Vitamin Shop 


Ada Hadiah Istimewa Ikhlas dari Saya juga!


No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...